Tulevat tapahtumat

Gluteenittomien tuotteiden perjantaikassi

Muruset, Helsingintie 32.

Joka kuukauden viimeinen perjantai (24.9., 29.10., 26.11., 31.12.) on mahdollisuus ostaa 10 eur / tuotekassi (arvo 15 eur) Muruset leipomosta. Tuotekassin sisältö vaihtelee. Perjantaikasseja on varattu kunakin perjantaina 20 kpl. Tartu tilaisuuteen ja astu uusien makujen maailmaan ja käy hakemassa oma kassisi. Nouto klo 14:00 alkaen.

Sääntömääräinen syyskokous ja yhdistyksen 20-vuotisjuhla

La 20.11. klo 11:00 Rikalan Krouvissa, Rikalantie 74

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous klo 11:00 ja heti kokouksen jälkeen lounas ja syntymäpäiväkahvit. Yhdistys tarjoaa lounaan ja kakkukahvit.

Ilmoittautumiset Sirkalle 050 546 4466 tai alla olevan lomakkeen kautta viimeistään su 7.11. Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa lounaalle ja juhlimaan 20-vuotiasta yhdistystä.

Suoliston sairaudet -luento (Sari Isotupa)

Pe 10.12. klo 17-19 SYTY:ssä, Helsingintie 6

Pääset seuraamaan etänä Porin seudun keliakiayhdistyksen järjestämää luentoa. Ravitsemusterapeutti Sari Isotupa luennoi aiheesta: ”Suoliston sairaudet; miksei vatsa toimi hyvin, vaikka on gluteenittomalla ruokavaliolla?” Klo 17-17:30 kahvitarjoilu. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Luento alkaa klo 17:30, sitä on mahdollisuus seurata etänä myös kotona.

Puurojuhla ja tonttujen taival -ulkotapahtuma

To 16.12. klo 18:00 Rikalan Krouvissa, Rikalantie 74

Yhdistys tarjoaa joulupuuroa ja soppaa, kahvia ja joulutortun. Tonttuillaan Rikalan Krouvin maastossa ja nautitaan puurosta. Voit tuoda n. 5 euron joulupaketin ja saat joulupukilta paketin. Ilmoittautumiset Sirkalle 050 546 4466 tai alla olevan lomakkeen kautta viimeistään su 5.12.

Tervetuloa jouluiseen tapahtumaan!