Tulevat tapahtumat

HUOM! Tilaisuuksien toteutumiselle on koronavaraus. Tilaisuuksissamme huolehdimme käsihygieniasta ja noudatamme turvaohjeita! Tulethan tilaisuuksiin vain terveenä.

Lasten Lauantait Salon SYTY:ssä

La 12.3. alkaen klo 10-12, Helsingintie 6

Järjestäjänä Salon SYTY ry: "Tapahtuman tarkoituksena on toimia avoimena kohtaamispaikkana vammaisille ja pitkäaikaissairaille lapsille sekä heidän perheilleen. Kokoontumiset järjestetään joka kuukauden toinen lauantai: 12.3., 9.4., 14.5., 11.6. (ei heinäkuussa)

Tapahtuma pitää sisällään askartelua, pelejä, satuja ja vapaata leikkiä oman mielen mukaan. Tulkaa juttelemaan, verkostoitumaan ja leikkimään, kun teille parhaiten sopii!

Pienemmille tarjolla mehua, vähän isommille kaffetta.

Vapaa pääsy, ei ennakkoilmoittautumista.

Tiedustelut: Salon Syty ry, toimisto, 0403562016, hanna-maija.virtanen@salonsyty.fi"

Yhdistystoiminnan esittelyä ja maistiaisia

Ma 16.5. klo 16:00-19:00, Salon Citymarket.

Kansainvälisenä keliakiapäivänä yhdistystoiminnan esittelyä ja gluteenittomien tuotteiden maistelua K-Citymarket Salossa. Tule juttelemaan.

Saariston loistoreittiristeily Bengtskäriin ja Rosalan Viikinkikeskukseen

La 23.7. lähtö klo 8.15 Salon torilta

Saariston loistoreitti-risteily Bengtskäriin ja Rosalan Viikinkikeskukseen koko perheelle. Lähtö Salon torilta Kasnäsiin klo 8:15. Perillä esittely ja omatoiminen tutustuminen Rosalan viikinkikylään sekä näyttelyihin + lounas. Bengtskärissä esittely ja omatoiminen tutustuminen majakkaan ja näyttelyihin. Kahvi/tee + makea kahvileipä. Takaisin Kasnäsistä Saloon lähtö n. klo 16:30. Sitova ilmoittautuminen su 26.6. mennessä Sirkalle 050 546 4466 tai alla olevan lomakkeen kautta.

Hinta aikuinen 40€, lapset 20€ (4-14 v.) ja 0-3 v. ilmaiseksi. Maksu kerätään käteisenä bussissa. Hintaan sisältyy bussikuljetus, risteily, näyttelyt ja ruokailut.

Musikaali Anastasia + ruokailu

La 10.9.

Musikaali Anastasia + ruokailu Tampereella. Varaa paikkasi jo nyt. Hinta 80€ jäsen, 100€ ei-jäsen. Hintaan sisältyy kuljetus, lippu näytökseen ja ruokailu.

Sitovat ilmoittautumiset 1.8. mennessä Sirkalle 050 546 4466

Lisätietoa Gluteeniton elämä -lehdessä 3/2022.