Tulevat tapahtumat

Sääntömääräinen kevätkokous + teatteri

La 23.3. klo 15:00 Sääntömääräinen kevätkokous Sytyssä Helsingintie 6. Tarjolla eri makuisia gluteenittomia pizzoja ja herkuttelemme jälkiruuaksi makeaa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

La 23.3. klo 18:00 ”Oodeja Riippuvalle lihalle” -esitys Salon teatterissa, Annankatu 10. Esitys perustuu Kristiina Ketola-Oravan runoteokseen, joka tutkii naiseutta, identiteettiä ja kehomme jatkuvaa muutosta kahden naisen näkökulmasta. Esitys on täynnä oivalluksia ja huumoria. Lipun omakustannushinta 10 eur / jäsen, ei jäsen 20 eur / hlö. Ilmoittautumiset viim. 21.2. Katille 045 6999 196

Vertaistuki-ilta

Ti 26.3. klo 17:00 SYTY:ssä, Helsingintie 6.

Tervetuloa maistelemaan gluteenittomia tuotteita ja keskustelemaan.

Retki Kasnäsin kylpylään

La 13.4. klo 10:30 Salon tori.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan unohtumattomalle matkalle Kasnäsin kylpylään. Lähdemme Salon torilta klo 10:30 ja saavumme kylpylään juuri sopivasti nauttimaan allasosaston palveluista klo 12:00-14:00.

Kylpylässä voit rentoutua ja virkistyä monipuolisten palveluiden parissa. Nauti lämpimistä altaista, virkistävistä suihkuista ja rauhoittavasta saunasta.

Kylpyläkäynnin jälkeen nautimme yhdessä herkullisen buffet-ruokailun klo 14:30.

Lähtö kotiin on suunniteltu noin klo 16:00, jolloin voimme kaikki palata kotiin rentoutuneina ja virkistyneinä.

Omakustannushinta jäsenille, hintaan sisältyy kuljetus, kylpylä ja buffet-ruokailu:

- Aikuiset: 25 eur

- Lapset (5-12 v.): 10 eur

- Alle 5 v.: ilmaiseksi

- Ei jäsen: 40 eur

Jäsenen kanssa pääsee mukaan yksi avec (mummu, vaari, naapuri, ystävä) maksamalla myös omakustannushinnan 25 eur.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään to 4.4. Marja-Leenalle 040 532 9472  (arkisin klo 16:00 jälkeen tai viikonloppuna). Maksu bussissa, tasaraha

Toivottavasti näemme sinut mukana tällä ikimuistoisella matkalla!

Matka toteutetaan yhteistyössä Salon Seudun ADHD-yhdistyksen kanssa.