Tulevat tapahtumat

Retki Kasnäsin kylpylään

La 13.4. klo 10:30 Salon tori.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan unohtumattomalle matkalle Kasnäsin kylpylään. Lähdemme Salon torilta klo 10:30 ja saavumme kylpylään juuri sopivasti nauttimaan allasosaston palveluista klo 12:00-14:00.

Kylpylässä voit rentoutua ja virkistyä monipuolisten palveluiden parissa. Nauti lämpimistä altaista, virkistävistä suihkuista ja rauhoittavasta saunasta.

Kylpyläkäynnin jälkeen nautimme yhdessä herkullisen buffet-ruokailun klo 14:30.

Lähtö kotiin on suunniteltu noin klo 16:00, jolloin voimme kaikki palata kotiin rentoutuneina ja virkistyneinä.

Omakustannushinta jäsenille, hintaan sisältyy kuljetus, kylpylä ja buffet-ruokailu:

- Aikuiset: 25 eur

- Lapset (5-12 v.): 10 eur

- Alle 5 v.: ilmaiseksi

- Ei jäsen: 40 eur

Jäsenen kanssa pääsee mukaan yksi avec (mummu, vaari, naapuri, ystävä) maksamalla myös omakustannushinnan 25 eur.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään to 4.4. Marja-Leenalle 040 532 9472  (arkisin klo 16:00 jälkeen tai viikonloppuna). Maksu bussissa, tasaraha

Toivottavasti näemme sinut mukana tällä ikimuistoisella matkalla!

Matka toteutetaan yhteistyössä Salon Seudun ADHD-yhdistyksen kanssa.

Kansainvälisen keliakiapäivän etkot Herkku ja Lahja Murenenassa

Ti 14.5. klo 18:15 Herkku ja Lahja Murenenassa, Hämeentie 37, Salo.

Murena tarjoaa tuotteistaan valmistetun iltapalan, tutustumme kevään uutuuksiin sekä muihin gluteenittomiin herkkuihin ja saamme parhaimmat reseptivinkit. Illan ostokset tarjoaa Murena tietysti edullisin asiakasiltahinnoin. Sitova ilmoittautuminen viim. ti 7.5. Marja-Leenalle 040 532 9472 (arkisin klo 16:00 jälkeen tai viikonloppuna).

Retki Metsäketun pizzeriaan

Pe 28.6. klo 16:30 yhteislähtö (omilla autoilla, kysy kimppakyytiä) Farmoksen parkkipaikalta Metsäketun pizzeriaan, Alhontie 118 Kiskoon.

Nautitaan erityistä gluteenitonta artesaanipizzaa. Keskustellaan, miten valita ympäristöystävällisiä ja eettisiä ruoka-aineita, ja miten gluteeniton ruokavalio voi olla osa kestävää elämäntapaa. Omakustannushinta 15€. Hintaan sisältyy pizza ja juoma. Sitova ilmoittautuminen viim. 18.6. Marja-Leenalle 040 532 9472 (arkisin klo 16:00 jälkeen tai viikonloppuna) . Omakustannushinta kerätään pizzeriassa, varaa tasaraha.

Tulossa!

• Heinäkuussa kesäteatteri Mathildedalissa, seuraa ilmoittelua SoMessa ja WhatsApp-ryhmässä.
  • Iloa ja väriä arkeen -tapahtuma.
  • Liikunnallinen päivä golfkentän vieressä ja hyvää ruokaa.
  • Messumatka gluteenittomille messuille Helsinkiin la 26.10.
  • Messumatka Ruotsiin Mat för livet messuille pe 15. - la 16.11. (lähtö to 14.11.)