Liity jäseneksi

Yhdistys toimii keliaakikkojen ja heidän läheistensä tukena Salon seudulla. Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen et jää keliakiasi kanssa yksin; saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta sekä saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa. Meiltä saat tietoa paikallisista palveluista ja tuotteista. Järjestämme myös virkistystoimintaa jäsenille, esimerkiksi luento- ja neuvontatapahtumia, leivontailtoja, retkiä ja matkoja.

Miten pääsen mukaan?

Jäseneksi voit liittyä Keliakialiiton nettisivuilta löytyvän lomakkeen kautta. Jäsenhakemuksen käsittelyyn  liittyvissä asioissa olethan yhteydessä Keliakialiittoon sähköpostitse jasenpalvelut(at)keliakialiitto.fi tai soittamalla  03 2541 322 (Tuija Heliövuori) / 03 2541 302 (Olli Hämäläinen).

Jäsenmaksu on 28€ / vuosi (2024). Liittymällä mukaan saat viisi kertaa vuodessa ilmestyvän Gluteeniton elämä -lehden sekä paljon muita jäsenetuja ja -palveluita.